27 de marzo de 2007

As Garotas da Ribeira

Recomendado por P, coincido plenamente... "As garotas da Ribeira" remezcladas:

El texto íntegro, lo he encontrado en http://www.maisinternetmaisgalego.org:

eu quero quererte pero ti non ques


de tódalas que tes son a única cousa,
que canto menos usas máis se esgota,
a herba que non medra, se non a rozas
o sentido que che fai máis tola
e agora aparta que vén a lingua máis solta
agarra que vén a curva máis frouxa,
ándome achegando pola túa zona
con palabras suaves espera que che colla
a máis lerchiña a máis zorrona
cousa tan linda, a túa xoia
e son tan lambona
que teño celulite ata na cona
deixa que che colla
deixa que che colla

e eu quero quererte
pero ti
non ques

mires como mires, poñas como te poñas
non digas que non sabes, que algo si che sona
sobre todo non veñas con que che dá vergonza
deixa que che explique cómo darme forma
probarme de a pouquiños ou nunha sola toma
estou máis rica que eu que a da coca cola
se empezas a gastarme, lo xa non me soltas
e aí me vou erguere con máis forza
e vas querer... gastarme toda
e vas pedirlle a mami que che dea unha pouca
que xa non queres outra
si, meu....
que xa non queres outra
e eu son unha mina, porque non me explotas?
déixate de escusas para outras máis idiotas
cando non chove, caen catro gotas
eu xa as pasei peores, ti aproveita agora,
cólleme toda e deixa que che colla
que che aprenda cousas
que hoxe estou fozona
voume pegar a ti coma unha solla
deixa que che colla
deixa que che colla
vouche da-lo leite
da mellor rolla

e eu quero quererte
pero ti
non ques

No hay comentarios: